3. oktoober 2014

kirjutamine GoogleDocsis

Saime teada kui hea on GoogleDocs. Seal saime kirjutada ühes dokumendis KOOS, olles erinevates arvutites. Me nägime, mida sel hetkel teine kirjutas. See oli natuke naljakas aga samas väga huvitav ja lõbus. Me võiksime seda enda koolitöös ka teistes ainetes ära kasutada!

Juhendaja Maris jagas GoogleDocsis meile ühe dokumendi, kus olid kirjutatud alateemad. Iga teema alla kirjutasime teksti. Teemaks on meie tööl "Päikesesüsteem". Teksti võtsime 4. klassi loodusõpetuse õpikust.

Juhendajad Evelin ja Maris aitasid teksti muuta "Mina" vormi. Meie töös hakkavad planeedid ise ennast tutvustama.

Siia mõned näited:

Päikesesüsteem
Linnutee galaktikas asub tore perekond, mida nimetatakse Päikesesüsteemiks. Perepeaks on seal ainuke täht - Päike. Peale tema kuulub perre ka teisi taevakehasid. Kõige suuremaid neist kutsutakse planeetideks. Planeetide ümber võivad tiirelda suured taevakehad, mida nimetatakse nende kaaslasteks. Saame nendega lähemalt tuttavaks! 

Päike (hästi soe hääl ja mahe)
Tere, mina olen Päike. Olen väga eriline täht. Minu kodu on Linnutee galaktikas. Olen 5 miljardit aastat vana. Jagan kõiglie valgust ja soojust, olen väga-väga kuum. Mul on oma perekond, kuhu kuulub kaheksa planeeti. Mina asun keskel ja nemad tiirlevad ümber minu. Saan nende kõigiga hästi läbi.

jne.

Tulemus on võimalik näha lõputöös!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar